Όροι Εγγυήσεων Προϊόντων και Επισκευών

Εγγύηση Επισκευής

Αυτή η εγγύηση καλύπτει την αντικατάσταση των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήθηκαν για την επισκευή. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης επισκευής, η συσκευή του πελάτη μας επισκευάζεται ΔΩΡΕΑΝ, ή τα χρήματα της επισκευής επιστρέφονται, εφόσον η βλάβη δεν προκλήθηκε απο κακή χρήση του πελάτη ( υγρασία, πτώση, κ.α ). Τα ανταλλακτικά της επισκευής μπορούν να αντικατασταθούν μέχρι μία ( 1 ) φορά στο χρονικό όριο της εγγύησης. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, υπάρχει πιθανότητα χρέωσης του κόστους του τεχνικού ελέγχου. Το Glitch σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για ζημιά στην συσκευή που έχει σταλθεί για επισκευή, για απώλεια δεδομένων, για διαφυγόντα κέρδη, ή για τυχαίες ζημιές πριν, κατά την διάρκεια. ή μετά την επισκευή, εκτός και αν αποδειχθεί ελάττωμα εξαιτίας κάποιου ανταλλακτικού που χρησιμοποιήθηκε. Σε μια επισκευή αν το βασικό πρόβλημα διορθωθεί και υπάρχει και άλλο, τότε το ανταλλακτικό στην εγγύηση δεν μπορεί να καλυφθεί αν επηρρεαστεί απο το δεύτερο πρόβλημα. Αν τα ανταλλακτικά της επισκευής ειναι λειτουργικά, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων.

Εγγύηση Προϊόντος

Για προϊόντα που έχουν πουληθεί απο την εταιρία μας, ισχύει η εγγύηση της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας. Το Glitch δεν φέρει καμία ευθύνη μετά την πώληση του προϊόντος.
Σε περιπτώσεις όπου ο αγοραστής δεν μπορει να επιστρέψει το προϊόν στο μαγαζί μας προσωπικά, το Glitch δεν επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής της συσκευής, αλλά μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στον πελάτη, μόνο αν υπήρχε ζημιά που καλυπτόταν απο την εγγύηση.

Εγγύηση Αναλώσιμων

Όλα τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας. Σε περιπτώσεις όπου ο αγοραστής δεν μπορει να επιστρέψει το προϊόν στο μαγαζί μας προσωπικά, το Glitch δεν επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής της συσκευής, αλλά μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στον πελάτη, μόνο αν υπήρχε ζημιά που καλυπτόταν απο την εγγύηση.

Σε περίπτωση μη λειτουργίας του αναλώσιμου λόγω κακής χρήσης ( σπάσιμο, εξωτερική φθορά ή ζημιά του εκτυπωτή, φωτοτυπικού, fax ), το κατάστημα δεν αναλαμβάνει την αντικατάσταση του αναλώσιμου.

Περίοδος Επισκευής

Ο χρόνος που μπορούμε να κρατήσουμε κάθε συσκευή είναι τρείς ( 3 ) μήνες. Αν ο πελάτης δεν απαντήσει, ή αρνηθεί την παραλαβή, η συσκευή θα ανακυκλωθεί. Διαφορετικά, η συσκευή μπορεί να αποθηκευτεί πληρώνοντας το αντίστοιχο κόστος αποθήκευσης. Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθεί ο πελάτης.